الاثنين، 20 يونيو 2011

التصويت لمسابقة احلى مكياج

بســـمـ الله الرحـــمن الرحـــــيمـ
الســــــلامـ عليـــــكمـ ورحمــة الله وبــــركاته
_____________
كيفكم بنات ؟!؟!؟
الصور حق المشتركات



اضغطوا على الصوره عشان تكبريها
التصويت للمسابقة :






التصويت يوقف يوم 22 -6-2010
الساعه 8 و نص مساء

هناك 11 تعليقًا:

  1. انا اعجبني ماكياج velo2010dance لانه بسيط و انا احب الماكياج البسيط

    ردحذف
  2. انااعجبني مكياجmagymohamed7

    ردحذف
  3. انا البات عجبوني بصراحة الوحيدة الي ما عجتني
    velo2010dance

    ردحذف
  4. شكرا لى اللى هيصوت لى بس فى حاجه عايزه اقولها كتر المكياج مش بيعطى للبنت الجمال الخفيف والسمبل بيعطى شكل افضل وانا بحب الميك اب البسبيط ومش بحب الاوفر
    magymohamed7

    ردحذف
  5. انا حبيت ميك اب magymohamed


    NOoONh

    ردحذف
  6. ههههههههههه التصويت وقف من العام ههههههههههه الظاهر ان الاخت حولا هههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  7. هاي علي فكرة انا cutesmsm5 وانا منزلة رابط صورة للمكياج عشان تنزليها في المسابقة انتي منزلة صورة من جناحي انتي بجد بتهظري؟؟؟!
    ودة رابط الصورة ارجوكي نزليها بدل اللي انتي حطاها http://i56.tinypic.com/uwvif.jpg

    ردحذف
  8. لو سمحتي نزليها في اقرب وقت ممكن

    ردحذف
  9. انا اعجبوني كلهم لكن افضل velo2010dance

    ردحذف
  10. blak11sabrine

    ردحذف
  11. انا احبتني chima.chocho

    ردحذف

شاركينا برأيك انه يهمنا ويسعد قلوبنا :)