الخميس، 16 يونيو 2011

بدا التسجيل لمسابقة اجمل جناح

هاي بنوتات 
ابتدا التصويت ولكن
الشروط:
1 للجميع 
2  ينتهي الاشتراك ساعة 11 
3 اعلان النتائج يوم السبت 
الهدية :
للسوبر  عمل درس على الفائزة 
للموسوبر  عمل لقاء معاها بس 
عليكي ان تكتبي اسمك بستاردول  
واختاري جناح او التقطي صورة وضعي رابطها 
هون مع اسمك اهمشي اوكي 
يلا منو يشترك 


الكاتبة دودي

هناك 8 تعليقات:

  1. اريد لاشتراك اسمي فيس تاردول chima.chocho
    و انا جاهزة تمام

    ردحذف
  2. اوكي بس اختاري جناح او ضعي رابط صورة الجناح الي اخترتيه

    ردحذف
  3. انا هشترك واسمى فى ستار دول lily-loveparty
    وده رابط الجناح http://store1.up-00.com/Jun11/0fQ55072.png

    ردحذف
  4. اوكي حياتي تم تسجيلك وشيماء اذا ماهتحطي صورة انا هحط صورة من احد جنحاتك اوكي

    ردحذف
  5. انا بدي اشترك اسمي بستاردول Lil_nouha

    ردحذف
  6. يعني 3 بس اوكي

    ردحذف
  7. blak11sabrine

    ردحذف
  8. انا عايزه اشترك اسمى فى ستاردول queenshrook

    ردحذف

شاركينا برأيك انه يهمنا ويسعد قلوبنا :)