الجمعة، 3 يونيو 2011

مسابقة !

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
كيفكم يا صبايا ؟؟
ان شاء الله تمام 
من زمان ما عملت مسابقه 
اليوم قررت اعمل مسابقه 
المسابقه عباره عنـ ....
اجمل دوووووول انتي لازمـ 
تلبسيها ملابســ حلوه وميك اب لابق للملابس 
وانتي تحفظيهااا وتكتبي اسمك هوووون انا اصوورها 

لكن لكل مسابقه شرط :
1. المسابقه للسووبر والمش سووبر 
2.لازم تكوني مشتركه بالمدونه 
3.لازم يكون عندك روح رياضيه تتقبل الفوز والخساره 
4. ممنوع سب اي مشتركه بالمسابقه 
5.اذا شفت زعل من بنت خسرت هحرمها من المسابقات الجايه لمدت شهر 
6.ممنوع تكتبي اسمك بسجلي او رساله لأني مش هقبل اي وحده خالص 
دوولي الشروووط الي عندي  الجائزه هي : 
للسووبر : لووحه مكتووب عليها vote me مع نجمه وهديه و 5 ستاردولارز
للعاديه : 3 قطع من الملابس كل قطعه تحتوي على 2 ستاركوينز 
و هديه ديكوور بــ170 ستاركوينز (علشان اعطيهم فرصه يكون عندهم ديكور)
هاذي الجوائز اتمنى تعجبكمـ 
وانتظر مشاركتكمـ 
محتاجه اووول 10 تعليقات فقط  التسجيل ينتهي بكرا 
وعرض التصويت هيكوون يوم الأحد وهينتهي يوم الثلاثاء وهنعلن الفائزه 
يوووم الثلاثاء وشكرا هيتم قفل التعليقات لما التعليقات يصلوو ال10 
وهلأ هقفل التعليقات  لحين البنات يقدرووا يجهزوا انفسهم (هيتمـ فتح التعليقات كمان ساعه من النشر)

هناك 10 تعليقات:

  1. انا كااتبهـ اقدر اشترك؟؟ ادا اقدر بشترك :)

    (manal__girl)

    بااي

    ردحذف
  2. أنا بدي أشترك لو سمحتي وأسمي بستاردول: r0r036

    ردحذف
  3. انا عايزة اشترك اسمي cutewomandance

    ردحذف
  4. انا عايزه اشترك اسمى lily-loveparty

    ردحذف
  5. اهلين انا ممكن اشترك اذا اقدر؟؟؟
    طبعا انا كاتبهــ عندكمــ
    اذا اقدر اشترك كلميني
    اسمي


    mahdiaal-naser3

    ردحذف
  6. أإنـآإ بدي اشترك و هي الصوـورهـ كنت مسويتهـآإ من قبل لما كان الصالون غير ها الشكل اتمنى تقبليها أإ ♥
    الرـآإبطـ http://www8.0zz0.com/2011/06/03/17/186482559.jpg

    ردحذف
  7. انا كاتبة في دي المدونة ممكن اشترك..؟

    اذا ممكن اششترك

    اسمي بسستاردول:booom2010

    ان شاءالله اقدر اششترك^_____________________^

    ردحذف
  8. hاريد الاشتراك في المسابقة اسمي في الستاردول acil1995

    ردحذف
  9. اريد اشتراك اسمي في ستاردول asma19cool

    ردحذف
  10. هل انا منهم اسمي chima.chocho

    ردحذف

شاركينا برأيك انه يهمنا ويسعد قلوبنا :)