الاثنين، 18 يوليو 2011

عمل كل كاتبه !

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 
كيفكم يا صبايا ؟؟
ان شاء الله تمام 
اليوم قررت اني اووزع المهام 
لكل كاتبه 
اوولا soso99 والي هي انا 
هكوون عن :
الأشياء المجانيه والمسابقات (الغير يوميه ) 
وعن الأخبار يعني انا عن كل شيء 
ثانياً Dalal06 :
هتكوون عن : 
الأشياء المجانيه والمسابقات (الغير يوميه ) 
وعن الأخبار يعني انا عن كل شيء 
ثالثاً دودي : 
هتكون عن : 
الأشياء المجانيه وعن اخبار ستاردوول الجديده 
مثل محل جديد خاصه جديده الخ...... 
رابعاً Booom2010 : 
هتكون عن : 
دروس الميك اب  والأشياء المجانيه 
هتكون عن : 
اغلاط ستاردول واين الرقم 
سادساً saaaraaam
هتكوون عن : 
الأشياء المجانيه ولوك اليوم ( تنزلي ملابس من ملابسك اوو من البزار اوو لبس عجبك عند بنت) 
سابعاً chouchou :
هتكوون عن : 
الأشياء المجانيه والفوارق الخمسه والدميه الجديده 

الأن تسألوون ليش ما كتبت هديه ومنــال 
انا لسه مستنياهم حتى يدخلووا 
لكن انا هديه مقدره وضعها لأنها ما 
تدخل اما منـــال تدخل كل يووم 
واشووف داخله للأسف هحذفها ومش هترجع تاني ابدا 
حتى لوو باست ايدي واجري 
وشكرااا 


مش عارفه تشتركي بالمدونه اضغطي 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

شاركينا برأيك انه يهمنا ويسعد قلوبنا :)